Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

15.03.2019.

 

 

Rok

 

22.04.2019. GODINE

Mjesto

 

BiH (Federacija BiH), Sapna

Oglašivač

 

OPĆINA SAPNA

Oblast

 

Nekretnine - Prodaja poslovnih prostorau objektu Sportske dvorane u Sapni

Predmet javne prodaje - licitacije

 

Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

Tekst javne prodaje - licitacije

 

OPĆINA SAPNA

Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

Komisija za provođenje javnog nadmetanja - licitacije poslovnih prostora u objektu sportske dvorane u Sapni, na osnovu člana 363. i 364. Zakona o stvarnim pravima FBIH („Službene novine FBIH“, broj: 66/13 i 100/13), člana 7. i 8. Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Službene novine FBIH“ broj: 17/14), Odluke o načinu i uslovima raspolaganja nekretninama – poslovnim prostorima u vlasništvu Općine Sapna („Službeni glasnik općine Sapna broj: 5/18 i 6/18) te člana 2. Rješenja o imenovanju Komisije za provođenje javnog nadmetanja – licitacije poslovnih prostora u objektu sportske dvorane u Sapni („Službeni glasnik općine Sapna broj: 5/18 i 6/18) objavljuje:

JAVNI OGLAS C

Prodavac poslovnih prostora je Općina Sapna, sa sjedištem u Sapni, ulica 206. Viteške brigade bb.

U ime Općine Sapna postupak javnog nadmetanja provodi Komisija za provođenje postupka javnog nadmetanja – licitacije poslovnih prostora u objektu Sportske dvorane u Sapni.

PODACI O POSLOVNIM PROSTORIMA

Predmet javnog nadmetanja (licitacije) je prodaja poslovnih prostora u vlasništvu općine Sapna, sa podacima o lokaciji, katastarskim oznakama, površini i početnoj cijeni kao u tabeli:

Red. br.
 LOKACIJA (objekat, ulica)
 OZNAKA KATASTARSKE ČESTICE
 POVRŠINA m2

 

POČETNA CIJENA
KM/m2  SA
UKLJUČENIM
PDV-OM

  1.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 1a u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J2

upisana u ZK uložak 3292 KO Sapna

 26,00

 1.400,00

 2.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 1 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J3

upisana u ZK uložak 3293 KO Sapna

 26,00

 1.400,00

 3.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 2 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J4

upisana u ZK uložak 3294 KO Sapna

 25,00

 1.400,00

 4.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 3 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J5

upisana u ZK uložak 3295 KO Sapna

 25,00

 1.400,00

5.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 6 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J8

upisana u ZK uložak 3298 KO Sapna

 25,00

 1.100,00

6.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 7 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J9

upisana u ZK uložak 3299 KO Sapna

 19,00

 1.100,00

7.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 8 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J10

upisana u ZK uložak 3300 KO Sapna

 19,00

 1.100,00

8.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 12 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J14

upisana u ZK uložak 3304 KO Sapna

 25,00

 950,00

9.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 13 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J15

upisana u ZK uložak 3305 KO Sapna

 19,00

 950,00

10.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 14 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J16

upisana u ZK uložak 3306 KO Sapna

 19,00

 950,00

Napomena: Poslovni prostori 1, 2, 3 i 4 nalaze se u prizemlju Sportske dvorane, poslovni prostori 5, 6 i 7 se nalaze na prvom spratu, a  prostori 8, 9 i 10 se nalaze na drugom (zadnjem) spratu Sportske dvorane.

OPĆE ODREDBE RASPOLAGANJA POSLOVNIM PROSTORIMA

Prodaja poslovnih prostora izvršit će se putem javnog nadmetanja – licitacije.

Početna prodajna cijena po 1 m2 poslovnog prostora je tržišna cijena određena od strane ovlaštenog stalnog sudskog vještaka iz oblasti građevinarstva i koju je utvrdilo Općinsko vijeće kao početnu cijenu javnog nadmetanja - licitacije.

Poslovni prostori se prodaju u viđenom stanju, što isključuje sve daljnje prigovore i reklamacije kupca po bilo kojem osnovu, uključujući i prigovore na eventualnu razliku u površini poslovnih prostora, te slanjem prijave lice prihvata površinu koja je naznačena u ovom oglasu da bude predmet kupoprodaje i osnov za isplatu cjelokupne cijene.

Lica koja dostave svoju prijavu (jave se u ulozi ponuđača) za bilo koji poslovni prostor koji je predmet ove prodaje potvrđuju da su prije dostave prijave upoznati sa svim eventualnim teretima, manama ili drugim nedostacima koji postoje na istom i da ga kao takvog žele i hoće kupiti, te se odriču bilo kakvih daljnih prigovora po tom ili sličnom pravnom osnovu i činjeničnom stanju.

Kapara u iznosu 10% od početne cijene poslovnog prostora (za ukupnu površinu poslovnog prosotra) polaže se na način da se konkretan iznos uplaćuje na jedinstveni račun trezora Općine Sapna broj: 1322900309208559 vrsta prihoda 721239 šifra općine 138 otvoren kod NLB d.d. Sarajevo ili u gotovini na blagajnu općine Sapna.

Lice koje učini ili želi da učini ponudu prihvata da uplati avans i cjelokupnu kupoprodajnu cijenu ako se oglasi najpovoljnijim ponuđačem za ukupnu površinu.

Kupac je dužan cjelokupnu kupoprodajnu cijenu u cjelosti platiti prodavcu najkasnije u roku od tri (3) dana od dana zaključenja notarski obrađenog ugovora o prodaji, s tim da se iznos od 10 % uplaćene kapare uračunava u postignutu prodajnu cijenu.

Ako najpovoljniji ponuđač ne uplati preostalu cijenu u cijelosti u roku od tri (3) dana od dana zaključenja notarski obrađenog ugovora o prodaji, smatra se da je odustao od kupovine, te gubi pravo na povrat uplaćenog novčanog iznosa kapare od 10 % i prodaja tog poslovnog prostora će se smatrati neuspjelom.

Ponuđačima koji ne steknu status kupca – najpovoljnijeg ponuđača uplaćena kapara biće vraćena u roku od trideset (30) radnih dana od datuma okončanja licitacije povodom ovog oglasa. Povrat kapare će se izvršiti na tekuće/žiro račune ponuđača ili putem blagajne općine Sapna (samo za ponuđače koji su kaparu položili putem blagajne).

Sve poreze, troškove obrade notarske isprave i ostale notarske troškove,troškove uknjižbe, eventualnih zabilježbi i uvođenja u posjed predmetnog poslovnog prostora snosi kupac u cjelosti.

Predaja nekretnine u posjed učesniku čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija izvršiće se najdalje u roku od osam (8) dana od dana uplate kompletnog iznosa postignute prodajne cijene i zaključenja ugovora u formi notarski obrađene isprave, o čemu će se sačiniti zapisnik o primopredaji.

JAVNO NADMETANJE

Prijave sa traženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti sa naznakom „PRIJAVA ZA KUPOVINU POSLOVNOG PROSTORA“ preporučenom pošiljkom putem pošte ili neposredno na protokol općine Sapna, na adresi ulica 206. Viteške brigade bb 75411 Sapna – općina Sapna, uz obaveznu naznaku na koverti da je za Komisiju za provođenje postupka javnog nadmetanja (licitacije) radi prodaje poslovnih prostora.

Na koverti je potrebno naznačiti tačan naziv (ako je ponuđač pravno lice), ime i prezime (ako je ponuđač fizičko lice), tačnu adresu ponuđača, te ako je pravno lice ponuđač i naznaku njegovog pečata na koverti.

Prijava mora sadržavati:

– pismenu prijavu potpisanu od strane podnosioca (ukoliko je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica) sa tačnim i preciznim podacima o ponuđaču, tačnom i potpunom adresom njegova sjedišta, brojem kontakt telefona, redni broj poslovnog prostora za koji se čini ponuda u Javnom oglasu, ponuđeni iznos kupoprodajne cijene po m2, njegovu adresu i površinu, te broj računa za slučaj vraćanja uplaćenog avansa,

-uvjerenje o državljanstvu ne starije od šest mjeseci (za slučaj da je ponuđač fizičko lice državljanin BiH), a strana fizička i pravna lica pored ovog dokumenta  moraju dostaviti i odgovarajući dokaz o ispunjavanju uslova po osnovu reciprociteta između države BiH i njegove države,

– ovjerenu fotokopiju ili original Rješenja o registraciji društva (za pravna lica).

– dokaz o uplaćenoj kapari u visini od 10 % ukupne početne kupoprodajne cijene za cjelokupnu površinu poslovnog prostora (pripadajući iznos kapare iz prethodne tačke treba biti uplaćen na račun općine Sapna broj: 1322900309208559 vrsta prihoda 721239 šifra općine 138 otvoren kod NLB dd Sarajevo),

Komisija zadržava pravo da dostavljenu dokumentaciju ne vraća ponuđaču.

Krajnji rok za prijem prijave je 22.04.2019.godine do 09.30 sati (bez obzira na način dostavljanja – lično ili poštom). Sve ponude koje pristignu poslije ovog roka neće se zaprimati niti uzimati u razmatranje.

Postupak javnog nadmetanja provest će se u ponedjeljak 22.04.2019.godine u 11.00 sati u Sali općinskog vijeća Sapna, na adresi ulica 206. Viteške brigade bbSapna, uz prisustvo ponuđača koji žele da prisustvuju otvaranju ponuda i postupku licitacije.

Razgledanje nekretnine kao i uvid u podatke i dokumente o nekretninama koje su predmet ovog oglasa, zainteresovani ponuđači mogu izvršiti i dobiti svakim radnim danom u periodu od 9 do 15. h. Kontakt osoba za razgledanje i uvid je Sejfudin Suljić a poželjno je da ponuđači putem telefona broj 035/599-553 obavijeste o terminu razgledanja i uvida.

Ponuđači mogu biti fizičke i pravne osobe, s tim da strana fizička i pravna lica kao ponuđači moraju uz svoju prijavu dostaviti odgovarajuće dokaze o ispunjavanju uslova po osnovu reciprociteta među državama pri sticanju prava vlasništva.

U slučaju da je ponuđač pravno lice (d.o.o., d.d., d.n.o. i slično) njihov predstavnik je dužan na prednje navedeni datum i satnicu provođenja licitacije ponijeti, predati i/ili na uvid dati Komisiji za javnu prodaju općine Sapna sljedeće dokumente:

– pečat pravnog lica (na uvid i radi ovjere zapisnika)

– pisano ovlaštenje za zastupanje pravnog lica u postupku prodaje poslovnih prostora općine Sapna povodom ovog oglasa ako se radi o osobi koja nije zakonski zastupnik tog društva, s tim da punomoćmora biti sačinjena u formi notarske obrađene isprave,

– ako pravno lice zastupa u postupku prodaje predmetnih poslovnih prostora njen zakonski zastupnikili eventualno vlasnik, dužan je pored pečata pravnog lica ponijeti i predati odgovarajući dokument izkojeg proizilazi prednje navedeno njegovo svojstvo u originalu ili ovjerenoj kopiji,– odgovarajući dokument radi utvrđenja identiteta zastupnika tj. predstavnika pravnog lica.

U slučaju da je ponuđač fizičko lice, potrebno je da na zakazani termin provođenja licitacije preda na uvid Komisiji dokument kojim se utvrđuje identifikacija tog lica.

Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviša ponuđena cijena koja ne može niti u jednom slučaju biti manja od početne prodajne cijene naznačene u ovom oglasu.

Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika izuzev ako drugačije ovim oglasom nije određeno.

Učesnici u licitaciji ne mogu ponuditi manju cijenu od početne cijene.

Ukoliko u postupku licitacije učestvuju dva i više lica, Komisija će ih pozvati da ukoliko žele izvrše povećanje cijene davanjem veće ponude. Ukoliko ponuđači ne žele povećati cijenu kroz davanje veće ponude, Komisija će proglasiti ponuđača koji je dao u svojoj ponudi višu cijenu kupcem, a za slučaj da su ponuđene cijene identične Komisija će ponuđača koji je ranije dostavio ponudu po datumu i satnici prijemnog štambilja pisarnice općineSapna proglasiti kupcem.

Ukoliko niko od lica (lično ili putem zakonskog zastupnika, punomoćnika) koja su dostavila ponudu nije prisutan na dan licitacija, licitacija će se proglasiti neuspjelom, a lica koja su učinila ponudu gube pravo na povrat uplaćenog iznosa na ime kapare.

Licitacija traje sve dok se daju veće ponude. Učesnicima u licitaciji, na njihov zahtjev, može se dozvoliti kraći rok za razmišljanje o daljim ponudama.

Licitacija se zaključuje ako i poslije drugog poziva nije u roku od pet minuta data veća ponuda. Prije zaključenja licitacije predsjednik Komisije još jedanput ponavlja posljednju ponudu, a zatim objavljuje da je licitacija zaključena.

Poslije zaključenja licitacije predsjednik Komisije upoznaje učesnike licitacije da mogu odmah na zapisnik uložiti prigovore na provedeni postupak licitacije, te da poslije zaključenja licitacije učesnici ne mogu ulagati nikakve daljne prigovore.

O prigovoru odlučuje Komisija.

Ako se na licitaciji javi samo jedan učesnik, Komisija može pristupiti postupku prodaje pod uslovom da ta cijena ne može biti niža od početne cijene objavljene u oglasu o licitaciji.

S učesnikom javnog nadmetanja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija zaključuje se odgovarajući ugovor u formi notarski obrađene isprave za taj poslovni prostor u pravilu u roku do trideset (30) dana od datuma okončanja postupka licitacije.

Svi ostali detalji predmetnog odnosa regulisat će se odgovarajućim ugovorom zaključenim u formi notarski obrađene isprave.

Općina Sapna i Komisija za provođenje postupka javnog nadmetanja zadržava pravo poništenja, izmjene i dopune ovog oglasa u bilo kojoj njegovoj fazi, čak i tokom samog postupka licitacije i nisu obavezni prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu bez obaveze da navode bilo kakvo obrazloženje za takvu svoju odluku.

Ovaj oglas će se istaći na oglasnoj tabli općine Sapna u Centru za pružanje usluga građanima, na internet stranici Općine Sapna i u dnevnim novinama „Oslobođenje“. Skraćeni oglas će biti objavljivan i na RTV „Glas Drine“ Sapna. 

                                                                                                                                                    Predsjednik komisije

                                                                                                                                                Doc. dr Nusret Hamidović

 

Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture u 2019. godini

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-40-360/19
Sapna, 12.3.2019. godine


Općinski načelnik, na osnovu člana 3. Pravilnika o utvrđivanju postupka i kriterija za dodjelu sredstava iz oblasti sporta i društvenih djelatnosti („Službeni glasnik općine Sapna“ broj 2/18 i 1/19), objavljuje


JAVNI POZIV
za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

 

Općina Sapna poziva sve sportske klubove i organizacije civilnog društva da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa razvojnim ciljevima općine Sapna iz sljedećih prioritetnih oblasti :
• sport (ukupan iznos sredstava za sport je 20.000,00 KM)
• kultura (ukupan iznos sredstava za kulturu je 3.000,00 KM)

PRAVO UČEŠĆA:
Pravo učešća po ovom Javnom pozivu imaju sportski klubovi i organizacije civilnog društva pod sljedećim uslovima :
 da su osnovani i registrovani na području Bosne i Hercegovine,
 da su vođeni od strane državljana BiH,
 da svoje aktivnosti realizuju na području općine Sapna ili da su projekti namijenjeni građanima općine Sapna,
 da se projekti odnose na oblasti koje je općina Sapna odredila kao prioritetne prema strateškim dokumentima (kultura i sport),
 da ne obavljaju aktivnosti u ime političkih partija i
 da se projekti implementiraju najkasnije do 31.12. tekuće godine.

Općina Sapna zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa finansijska sredstva u slučaju da projektni prijedlozi ne zadovoljavaju zadane kriterije.

Aplikanti projektni prijedlog dostavljaju putem protokola Općine i isključivo putem prijavnog obrasca.

Prijava treba sadržavati:
a) projektni prijedlog koji mora sadržavati : naziv projekta, kratke informacije o aplikantu, podatke o osobi/ama ovlaštenim za realizaciju projekta, cilj projekta i detalljan opis aktivnosti planiranih projektom, očekivane rezultate i vrijeme realizacije projekta
b) pregled budžeta projekta i plan potrošnje,
c) administrativni podaci o aplikantu,
d) finansijska identifikaciona forma,
e) izjava o podobnosti,
f) rješenje o registraciji (original ili ovjerena kopija rješenja),
g) identifikacijski broj,
h) ovjerenu fotokopiju lične karte ovlaštene osobe,
i) opisni izvještaj o realiziranim projektima za prethodnu godinu za ranije osnovane organizacije, odnosno program rada za tekuću ili narednu godinu za novoosnovane organizacije,
j) uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama (original ili ovjerena kopija porezne uprave),
k) uvjerenje o izmirenim doprinosima za zaposlene, ako ima zaposlenih u organizaciji (ako nema zaposlenih priložiti izjavu da nema zaposlenih),
l) završni godišnji finansijski izvještaj za prethodnu godinu (bilans stanja i bilans uspjeha), osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja Javnog poziva,
m) podaci o osobama koje realizuju projekat (kraći CV sa dokazima)
n) lista za provjeru (popunjava se na kraju i služi kao sredstvo dodatne provjere)

Aplikant može tražiti ukupan iznos vrijednosti projekta ili dio nedostajućih sredstava, što je dužan naznačiti u zahtjevu.

PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE

Dokumentacija za prijavu na Javni poziv se može preuzeti od 12.3. 2019. godine u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti i boračka pitanja (kancelarija broj 2) ili na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.
Sve potrebne informacije, elektronska verzija svih dokumenata i prijavne dokumentacije mogu se pronaći na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.

Svi dokumenti se predaju kao originali ili ovjerene fotokopije.

PREDAJA APLIKACIJA

Prijave na Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostaviti u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak – petak), u periodu od 7.30 do 15.30 h, na sljedeću adresu:
OPĆINA SAPNA
206. viteške brigade bb
75411 Sapna, sa naznakom “Za Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture“
Javni poziv je otvoren 15 dana, a krajnji rok za predaju aplikacija je 27.3.2019. godine. Aplikacije dostavljene nakon navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka.
Vanjska strana koverte treba sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu aplikanta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”.
O primljenoj pošiljci u Općini će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, bit će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi s njihovim prijedlogom projekta u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva.
Rezultati će biti objavljeni na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.


                                                                                                                                                            Općinski načelnik
                                                                                                                                                           Zudin Mahmutović

Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE i HERCEGOVINE 
TUZLANSKI KANTON
OPĆINA SAPNA
OPĆINSKI NAČELNIK

Broj: 01-23-266/2019
Sapna, 18.02.2019. godine


Na osnovu člana 44. Odluke o komunalnom redu (“Službeni glasnik Općine Sapna”, broj 1/12 i 5/15), člana 41. Statuta Općine Sapna (“Službeni glasnik Općine Sapna”, broj 6/07, 8/09 i 3/12) i Programa o utvrđivanju lokacija za zauzimanje javnih površina, broj 01-23-1597/18 od 26.12.2018. godine, Općinski načelnik općine Sapna, raspisuje

 

JAVNI OGLAS
za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna

 

Pozivaju se zainteresovana pravna i fizička lica da podnesu prijave za učešće na Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina u svrhu postavljanja privremenih objekata tipa kiosk na slijedećim lokacijama kako slijedi:

Lokacija 1.
U Ulici 206. viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 6,00 m2.

Lokacija 2.
U Ulici 206. viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 8,23 m2.

Lokacija 3.
U Ulici 206. viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 6,00 m2.

Lokacija 4.
U Ulici 206. viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 5,00 m2.

Lokacija 5.
U Ulici žrtava genocida u Srebrenici bb (kod zgrade MUP-a), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 16,00 m2.

Lokacija 6.
U Ulici žrtava genocida u Srebrenici bb (kod zgrade MUP-a), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 16,00 m2.

Lokacija 7.
U Ulici žrtava genocida u Srebrenici bb, na parceli označenoj kao k.č. broj 3046/1, zv. „Sušara“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 20,00 m2.


Pravo učešća na Javni oglas imaju sva pravna i fizička lica registrovana za obavljanje određene djelatnosti sa područja BiH, kao i fizička lica koja su podnijela zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje djelatnosti.

Javna površina bit će dodijeljena na privremeno korištenje samo za namjene utvrđene ovim Javnim oglasom na period od jedne godine odnosno u periodu od 01.01. - 31.12.2019. godine.

Javne površine odobrit će se na privremeno korištenje onom licu koje ponudi najveći iznos naknade po 1 m². Početna cijena 1 m² iznosi 5,00 KM. U slučaju ponude iste cijene za jednu lokaciju, pravo na dodjelu te javne površine ima ponuđač koji je ranije dostavio svoju ponudu.

Postupak javnog nadmetanja za zauzimanje javne površine, u skladu sa odredbama Odluke o komunalnom redu („Službeni glasnik Općine Sapna", broj 1/12 i 5/15), sprovest će Komisija koja je imenovana rješenjem Općinskog načelnika.

Prijave na Javni oglas se podnose u roku od 8 (osam) dana računajući od dana isticanja na oglasnoj ploči Općine Sapna, a isti će se objaviti i na RTV „Glas Drine“ Sapna i službenoj web stranici Općine Sapna.

Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova Javnog oglasa podnose se Komisiji za provođenje postupka javnog nadmetanja na odštampanom obrascu u zatvorenoj koverti, koji se može preuzeti na info pultu Općine Sapna, sa naznakom “Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna“ – Ne otvaraj, sa adresom i kontakt telefonom.

Uz prijavu na Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina, potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju:

- popunjen obrazac za prijavu na Javni oglas,
- aktuelni izvod iz sudskog registra o registraciji za pravna lica (original ili ovjerenu kopiju),
- odobrenje za rad ili potvrdu da je podnesen zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje djelatnosti za fizička lica (original ili ovjerenu kopiju),
- uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj (original ili ovjerenu kopiju),
- izvod iz Registra novčanih kazni - izdat od nadležne općinske službe za komunalne poslove – ne stariji od 3 mjeseca (original ili ovjerenu kopiju),
- uvjerenje Javnog komunalnog preduzeća „Sapna“ d.o.o. Sapna i Općine Sapna (nadležne općinske službe za finansije) o izmirenim obavezama prema istim – ne starije od 3 mjeseca (original ili ovjerenu kopiju).

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje. Takođe, prijave podnosioca koji imaju neizmirenog duga po osnovu korištenja javnih površina kao i neizmirenog duga po bilo kojem drugom osnovu prema Općini Sapna ili Javnom komunalnom preduzeću „Sapna“ d.o.o. Sapna te podnosioci koji su evidentirani u Registru novčanih kazni, neće biti uzete u razmatranje.

Po provedenom postupku javnog oglasa, svim učesnicima oglasa dostavit će se zaključak o rezultatima javnog oglasa.

Na navedeni zaključak učesnici imaju pravo prigovora u roku od 8 dana od dana prijema istog. Prigovor se podnosi Općinskom načelniku.


                                                                                                                                                                                   OPĆINSKI NAČELNIK
                                                                                                                                                                                     Zudin Mahmutović

Javni poziv za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
OPĆINA SAPNA
OPĆINSKI NAČELNIK

Broj: 01-34-103/19
Sapna, 17.1.2019. godine

Općinski načelnik, na osnovu člana 41. Statuta općine Sapna („Službeni glasnik općine Sapna“, broj 6/07, 8/09 i 3/12) i člana 9. Pravilnika o kriterijima i postupku izbora i prijema kandidata VII stepena stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa („Službeni glasnik općine Sapna“, broj 1/17), objavljuje

J A V N I P O Z I V
za prijavljivanje zainteresovanih nezaposlenih lica VII stepena stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa

I Korisnici prava
Pravo na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa imaju lica sa završenim VII stepenom stručne spreme odnosno prvim, drugim ili trećim ciklusom bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova.

II Uslovi za obavljanje stručnog osposobljavanja
Pravo prijave na Javni poziv imaju kandidati sa završenim VII stepenom stručne spreme odnosno prvim, drugim ili trećim ciklusom Bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova, pod uslovom da:
a) su državljani BiH,
b) imaju prijavljeno mjesto prebivališta na području općine Sapna u kontinuitetu od najmanje godinu dana do dana podnošenja prijave na Javni poziv,
c) su prijavljeni na evidenciji Zavoda za zapošljavanje nakon sticanja visoke stručne spreme odnosno završenog prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova
d) da nemaju radno iskustvo u struci nakon sticanja visoke stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova.

III Potrebna dokumentacija
Uz prijavu na Javni poziv kandidati trebaju dostaviti:
a) uvjerenje o prebivalištu PBA-3 i fotokopiju lične karte (original ili ovjerena fotokopija),
b) za člana porodice poginulog, nestalog, umrlog branitelja i RVI ovjerena fotokopija prvostepenog ili revizionog rješenja o ostvarivanju prava odnosno izvod iz MKU (original ili ovjerena fotokopija),
c) za DB dokaz o pripadnosti braniteljskoj populaciji – uvjerenje o plaćama u OS ili drugo uvjerenje koje izdaje nadležni Organ odbrane (original ili ovjerena fotokopija),
d) uvjerenje o zajedničkom domaćinstvu
e) dokaz o primanjima svih punoljetnih članova domaćinstva (original ili ovjerena fotokopija),
f) uvjerenje sa Biro-a za zapošljavanje za kandidata za stručno osposobljavanje i sve nezaposlene članove domaćinstva, a ukoliko nisu na evidenciji BIRO-a za zapošljavanje, uvjerenje Porezne uprave iz Baze jedinstvenog informacionog sistema (original ili ovjerena fotokopija),
g) dokaz o ostvarenom uspjehu u toku studija - uvjerenje o prosječnoj ocjeni (original ili ovjerena fotokopija),
h) izjava da kandidat za stručno osposobljavanje nije stekao radno iskustvo niti je započeo stručno osposobljavanje nakon sticanja visoke stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova.
i) ovjerena fotokopija diplome o završenom obrazovanju.

IV Kriteriji i postupak za odabir kandidata
Odabir kandidata koji ispunjavaju uslove za stručno osposobljavanje izvršit će Komisija za provođenje postupka i odabir kandidata za stručno osposobljavanje, na osnovu kriterija predviđenih Pravilnikom o kriterijima i postupku izbora i prijema kandidata VII stepena stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa i to:
- Prosjek ocjena završenog studija,
- Dužina trajanja nezaposlenosti nakon sticanja visoke stručne spreme odnosno prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova, prema evidenciji nadležne službe za zapošljavanje
- Pripadnost boračkoj populaciji
- Materijalni položaj
- Broj članova domaćinstva

Nakon provedenog postupka odabira kandidata za stručno osposobljavanje, Općinski načelnik će na prijedlog Komisije za provođenje postupka i odabira kandidata za stručno osposobljavanje, sa ustanovama i drugim pravnim subjektima koji su iskazali spremnost za prijem nezaposlenih lica i izabranim kandidatima zaključiti ugovore o stručnom osposobljavanju kojima će se utvrditi međusobna prava i obaveze između općine Sapna, pravnog lica u kojem će se obavljati stručno osposobljavanje i lica na stručnom osposobljavanju.

Stručno osposobljavanje može trajati najduže godinu dana.

V Prijave na Javni poziv sa potrebnom dokumentacijom podnose se neposredno u Centru za pružanje usluga građanima u općini Sapna (Šalter sala), šalter broj 5.
Rok za podnošenje prijava na Javni poziv je 15 dana od dana objavljivanja a najkasnije do 1.februara 2019. godine.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Detaljne informacije u vezi ovog Javnog poziva mogu se dobiti na INFO PULTU općine Sapna ili na telefon broj 035/599-548.

                                                                                                                                                                                   Općinski načelnik 
                                                                                                                                                                                   Zudin Mahmutović



Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna

Na osnovu člana 44. Odluke o komunalnom redu (“Službeni glasnik Općine Sapna”, broj 1/12 i 5/15), člana 41. Statuta Općine Sapna (“Službeni glasnik Općine Sapna”, broj 6/07, 8/09 i 3/12) i Programa o utvrđivanju lokacija za zauzimanje javnih površina, broj: 01-23-1597/18 od 26.12.2018. godine, Općinski načelnik općine Sapna, raspisuje


JAVNI OGLAS
za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna

Pozivaju se zainteresovana pravna i fizička lica da podnesu prijave za učešće na Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina u svrhu postavljanja privremenih objekata tipa kiosk na slijedećim lokacijama kako slijedi:

Lokacija 1.
U ulici 206. Viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 6,00 m2.

Lokacija 2.
U ulici 206. Viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 8,23 m2.

Lokacija 3.
U ulici 206. Viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3050, zv. „Džanarike kod ceste“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 6,00 m2.

Lokacija 4.
U ulici 206. Viteške brigade bb (u blizini skretanja za JU OŠ „Sapna“), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 5,00 m2.

Lokacija 5.
U ulici Žrtava genocida u Srebrenici bb (kod zgrade MUP-a), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 16,00 m2.

Lokacija 6.
U ulici Žrtava genocida u Srebrenici bb (kod zgrade MUP-a), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/1, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 16,00 m2.

Lokacija 7.
U ulici Žrtava genocida u Srebrenici bb, na parceli označenoj kao k.č. broj 3046/1, zv. „Sušara“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 20,00 m2.

Lokacija 8.
U ulici 206. Viteške brigade bb (kod objekta pošte), na parceli označenoj kao k.č. broj 3048/4, zv. „Kolonija“, upisana u PL broj 1226, KO Sapna, površine 36,00 m2.

Lokacija 9.
U ulici 206. Viteške brigade bb (ispred JZU Dom zdravlja Sapna), na parceli označenoj kao k.č. broj 3058/1, upisana u PL broj 1409, KO Sapna, površine 10,50 m2.
Pravo učešća na Javni oglas imaju sva pravna i fizička lica registrovana za obavljanje određene djelatnosti sa područja BiH, kao i fizička lica koja su podnijela zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje djelatnosti.

Javna površina bit će dodjeljena na privremeno korištenje samo za namjene utvrđene ovim Javnim oglasom na period od jedne godine odnosno u periodu od 01.01. - 31.12.2019. godine.

Javne površine odobrit će se na privremeno korištenje onom licu koje ponudi najveći iznos naknade po 1 m². Početna cijena 1 m² iznosi 5,00 KM. U slučaju ponude iste cijene za jednu lokaciju, pravo na dodjelu te javne površine ima ponuđač koji je ranije dostavio svoju ponudu.

Postupak javnog nadmetanja za zauzimanje javne površine, u skladu sa odredbama Odluke o komunalnom redu („Službeni glasnik Općine Sapna", broj 1/12 i 5/15), sprovest će Komisija koja je imenovana rješenjem Općinskog načelnika.

Prijave na Javni oglas se podnose u roku od 15 (petnaest) dana računajući od dana isticanja na oglasnoj ploči Općine Sapna, a isti će se objaviti i na RTV „Glas Drine“ Sapna i službenoj web stranici Općine Sapna.

Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova Javnog oglasa podnose se Komisiji za provođenje postupka javnog nadmetanja na odštampanom obrascu u zatvorenoj koverti, koji se može preuzeti na info pultu Općine Sapna, sa naznakom “Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina na području općine Sapna“ – Ne otvaraj, sa adresom i kontakt telefonom.

Uz prijavu na Javni oglas za privremeno zauzimanje javnih površina, potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju:

- popunjen obrazac za prijavu na Javni oglas,
- aktuelni izvod iz sudskog registra o registraciji za pravna lica (original ili ovjerenu kopiju),
- odobrenje za rad ili potvrdu da je podnesen zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje djelatnosti za fizička lica (original ili ovjerenu kopiju),
- uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj (original ili ovjerenu kopiju),
- izvod iz Registra novčanih kazni - izdat od nadležne općinske službe za komunalne poslove – ne stariji od 3 mjeseca (original ili ovjerenu kopiju),
- uvjerenje Javnog komunalnog preduzeća „Sapna“ d.o.o. Sapna i Općine Sapna (nadležne općinske službe za finansije) o izmirenim obavezama prema istim – ne starije od 3 mjeseca (original ili ovjerenu kopiju).

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje. Takođe, prijave podnosioca koji imaju neizmirenog duga po osnovu korištenja javnih površina kao i neizmirenog duga po bilo kojem drugom osnovu prema Općini Sapna ili Javnom komunalnom preduzeću „Sapna“ d.o.o. Sapna te podnosioci koji su evidentirani u Registru novčanih kazni, neće biti uzete u razmatranje.

Po provedenom postupku javnog oglasa, svim učesnicima oglasa dostavit će se zaključak o rezultatima javnog oglasa.

Na navedeni zaključak učesnici imaju pravo prigovora u roku od 8 dana od dana prijema istog. Prigovor se podnosi Općinskom načelniku.


                                                                                                                                                                                OPĆINSKI NAČELNIK
                                                                                                                                                                                  Zudin Mahmutović

Javni oglas za izbor i imenovanje članova Nadzornog odbora JP „Veterinarska stanica” Sapna

Na osnovu člana 8. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj 12/03) , člana 32. i 34. Statuta JP “Veterinarska stanica” d.o.o. Sapna, u postupku imenovanja Nadzornog odbora JP “Veterinarska stanica” d.o.o. Sapna, općinski načelnik općine Sapna, objavljuje


JAVNI OGLAS
za izbor i imenovanje članova Nadzornog odbora JP „Veterinarska stanica” d.o.o. Sapna čiji je osnivač Općina Sapna


I Oglašavanje pozicije

Objavljuje se javni oglas za izbor i imenovanje 3 (tri) člana Nadzornog odbora JP „Veterinarska stanica” d.o.o. Sapna

II Opis pozicije

Nadzorni odbor obavlja slijedeće poslove:
- nadzire poslovanje Društva; nadzire rad uprave; usvaja završni račun i izvještaj uprave o poslovanju po polugodišnjem i godišnjem obračunu, sa bilansom stanje i bilansom uspjeha sa izvještajem revizije , ukoliko je revizija obavezna, u skladu sa Zakonom; podnosi Skupštini godišnji izvještaj o poslovanju Društva , izvještaj o radu Nadzornog odbora i Odbora za reviziju , kao i plan poslovanja za narednu poslovnu godinu; bira predsjednika Nadzornog odbora; imenuje i razrješava upravu Društva; predlaže raspodjelu i način upotrebe dobiti i način pokrića gubitka; odobrava, kupovinu, prodaju, zamjenu, uzimanje u lizing i druge transakcije imovinom, direktno ili podsredstvom supsidijarnih društava u toku poslovne godine u obimu od 15% do 33% knjigovodstvene vrijednosti ukupne imovine Društva; donosi opšta akta, za čije usvajanje nije predviđena izričita nadležnost Skupštine; priprema poslovnike i predlaže ih skupštini; priprema etički kodeks i predlaže ga skupštini; vodi postupak za utvrđivanje kandidata odbora za reviziju i podnosi prijedlog za imenovanje odbora za reviziju skupštini; razmatra provedbeni propis za postupak nabavke i nadzire njegovo provođenje; daje mišljenje Skupštini o prijedlogu Uprave za raspodjelu dobiti; imenuje i razrješava direktora/članove Uprave u skladu sa postupcima utvrđenim u poslovniku odnosno poslovnicima te važećim propisima; daje ovlaštenja za aktivnosti koje su ograničene na osnovu odredaba Zakona o javnim preduzećima F/BiH; daje upute direktoru za provođenje uviđaja u vezi sa uočenim nepravilnostima; obrazuje povremene komisije i utvrđuje njihov sastav i zadatke; odlučuje o procjeni uloženih stvari i prava u osnovnom kapitalu; donosi odluke o nabavci i prodaji osnovnih sredstava u skladu sa Statutom Društva, usvaja izvještaj direktora o obavljenom službenom putovanju u inostranstvu u roku od deset dana od dana završenog putovanja; odlučuje o drugim pitanjima utvrđenim Zakonom.
 
III Mandat i naknada za rad
 
Članovi Nadzornog odbora imenuje se na period od 4 (četiri) godine, uz mogućnost ponovnog imenovanja u skladu sa Zakonom. 
Konačno imenovana lica imaju pravo na naknadu u skladu sa općim aktom preduzeća i ista se isplaćuje iz sredstava preduzeća.

IV Opći uslovi za imenovanje

1. da su državljani BIH,
2. da su stariji od 18 godina, a ne starije od 65 godina;
3. da nisu otpušteni iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u BiH u periodu od tri godine prije dana objavljivanja javnog oglasa;
4. da se protiv njih ne vodi krivični postupak, odnosno da nisu osuđivani za krivično djelo ili privredni prijestup za djela koja su smetnja za imenovanje na upražnjenu poziciju, u roku od pet godina od dana izdržane, izvršene ili zastarjele kazne;
5. da nisu pod optužnicom Međunarodnog suda za ratne zločine u bivšoj Jugoslaviji (član IX.1 Ustava Bosne i Hercegovine);
6. da nije na funkciji u političkoj stranci u smislu člana 5. Zakona;
7. da nisu izabrani zvaničnici, nosioci izvršnih funkcija ili savjetnici u smislu Zakona u sukobu interesa u institucijama vlasti;
8. da nemaju privatni finansijski interes u instituciji u koju se kandiduju;
9. da nisu članovi više od jednog upravnog odbora ili nadzornog odbora;
10. da nisu lica kojima je pravosnažnom presudom suda zabranjeno obavljanje aktivnosti na poziciji na koju se kandiduju;
11. da se ne bave djelatnošću konkurentnom djelatnosti društva.

V Posebni uslovi za imenovanje

Pored općih uslova kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove:
- da imaju završenu VSS/VII stepen stručne spreme i najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva u struci.

Pored posebnih uslova za upravne odbore javnih ustanova kandidati treba da:
- uživaju ugled u lokalnoj zajednici,
- da posjeduju stručno znanje iz oblasti u koju se kandiduju,
- da posjeduju sposobnost za savjesno , odgovorno i odlučno obavljanje upražnjene pozicije,
- da posjeduju sposobnost nepristrasnog donošenja odluka,
- da posjeduju komunikacijske i organizatorske sposobnosti,
- da posjeduju rezultate rada ostvarene takom poslovne karijere.

VI Potrebni dokumenti

Uz prijavu na javni oglas kandidati su dužni priložiti:
1. kraću biografiju, adresu i kantakt telefon,
2. uvjerenje o državljanstvu , ne starije od 6 mjeseci,
3. izvod iz matične knjige rođenih, ne starije od 6 mjeseci,
4. ovjerenu kopiju diplome,
5. uvjerenje o radnom iskustvu ,
6. uvjerenje da nije osuđivan za krivično djelo i privredni prestup nespojiv sa dužnošću u reguliranom organu za koji se kandiduje ( akt izdat od strane suda),
7. dokaz da presudom suda nije zabranjeno obavljanje aktivnosti u reguliranom organu za koji se kandiduje (akt izdat od strane suda),
8. izjava kandidata potpisana i ovjerena od strane nadležnog organa o ispunjavanju uslova iz tačke IV. alineja 3,6,7,8 , 9 i 11.

VII Ostale odredbe

Sve prijave koje stignu u propisanom roku pregledat će Komisija za izbor koju imenuje općinski načelnik i koja će sastaviti listu sa užim izborom najboljih kandidata koji ispunjavaju uslove za imenovanje.
Kandidati koji uđu u uži izbor bit će pozvani na interviju. Prilikom intervju svaki kandidat koji je ušao u uži izbor dužan je iznijeti bilo koje pitanje koje bi moglo dovesti do sukoba interesa u slučaju da dođe do njegovog imanovanja.
Prije intervjua Komisija može tražiti podatke od neposrednih ranijih rukovodilaca i preporuke o kandidatima.
Nakon intervjua Komisija će putem pisane preporuke predložiti rang - listu sa najboljim kandidatima i istu dostaviti skupštini javnog preduzeća.
Konačno imenovanje Nadzornog odbora JP „Veterinarska stanica“ d.o.o. Sapna, vrši Skupština društva i isto će se objaviti u „Službenom glasniku Općine Sapna“.
Zainteresirana stranka, može podnijeti prigovor na konačano imanovanje, ako vjeruje da u procesu imenovanja nisu ispoštovani principi utvrđeni Zakonom o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima u FBIH.
Prigovor na konačno imenovanje podnosi se Skupštini javnog preduzeća, a kopija se dostavlja Ombudsmenu za ljudska prava BiH.
Kandidati za članove Nadzornog odbora moraju prije imenovanja dati pismenu izjavu o prihvatanju kandidature.
Javni oglas ostaje otvoren 15 od dana objavljivanja u „Službenim novina Federacije BiH“, dnevnom listu „Oslobođenje“, web stranici Općine Sapna (www.opcinasapna.ba) i oglasnoj tabli Općine Sapna, računajući od dana poslednjeg objavljivanja.
Prijave sa svim traženim dokumentima dostaviti lično ili preporučeno poštom na adresu: Općina Sapna ulica 206. viteške brigade bb 75 411 Sapna - Komisiji za izbor Nadzornog odbora JP „Veterinarska stanica“ d.o.o. Sapna, sa naznakom „prijava na javni oglas“ – NE OTVARAJ.
Neblagovremeno i nepotpune prijave neće se uzeti u razmatranje.
Podnosioci prijava s kojima se ne stupi u kontakt u roku od 8 dana od isteka roka za podnošenje prijava neće biti uzeti u razmatranje u daljnjem postupku imenovanja.


Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA SAPNA
Općinski načelnik

Broj: 01-05-643/18                                                                                                                                              Općinski načelnik
Datum: 27.03.2018. godine                                                                                                                                Zudin Mahmutović



 

Javni poziv za izbor i imenovanje članova Zdravstvenog savjeta

Na osnovu člana 15. stav 1. tačka 2. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", broj 49/06 i 51/09), člana 66. Zakona o pravima, obavezama i odgovornostima pacijenata ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/10), člana 14. Zakona o zdravstvenoj zaštiti ("Službene novine Federacije BiH", broj 46/10 i broj 75/13), člana 22. Statuta Općine Sapna („Službeni glasnik Općine Sapna“ broj 6/07, 8/09 i 3/12) i člana 3. Odluke o osnivanju Zdravstvenog savjeta Općine Sapna, općinski načelnik objavljuje


J A V N I  P O Z I V
za izbor i imenovanje članova Zdravstvenog savjeta


I

Načelnik Općine Sapna objavljuje Javni poziv za izbor i imenovanje članova Zdravstvenog savjeta Općine Sapna (u daljem tekstu: Zdravstveni savjet), a u cilju ostvarivanja i unapređenja prava pacijenata i provođenja društvene brige za zdravlje građana općine Sapna.

II

Zdravstveni savjet broji osam članova i čine ga:
- predstavnik općine,
- predstavnik pacijenata,
- predstavnik mladih,
- predstavnik komora iz oblasti zdravstva,
- predstavnik stručnih udruženja,
- predstavnik sindikata zdravstva,
- predstavnik zdravstvenih ustanova odnosno privatnih praksi,
- predstavnik crvenog krsta/križa općine.

III

Zdravstveni savjet obavlja slijedeće poslove:
- predlaže i evaluira sprovođenje zdravstvene zaštite na području općine,
- daje mišljenje na planove i programe zdravstvene zaštite za područje općine, te predlaže mjere za poboljšanje dostupnosti kvaliteta zdravstvene zaštite na svom području,
- prati primjenu propisa na području općine koji se odnose na zaštitu prava i interesa pacijenata,
- organizuje obrazovne kurseve za građanstvo iz poznavanja materije i pravima pacijenata i postojeće legislative,
- daje preporuke za organizaciju kurseva u zdravstvenim ustanovama radi upoznavanja rukovodstva i zdravstvenih radnika s konceptom prava pacijenata, legislativom i odgovarajućim nužnim promjenama u zdravstvenim ustanovama,
- prati povrede pojedinačnih prava pacijenata na području općine,
- predlaže preduzimanje mjera za zaštitu i unapređenje prava pacijenata na području općine,
- bez odgađanja obavještava zdravstveni savjet u kantonalnom ministarstvu o slučajevima težih povreda prava pacijenata koje mogu ugroziti život ili zdravlje pacijenata,
- podnosi općinskom vijeću, općinskom načelniku i kantonalnom ministarstvu godišnji izvještaj o svom radu,
- obavještava javnost o povredama prava pacijenata,
- obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom o zdravstvenoj zaštiti i Zakonom o pravima, obavezama i odgovornostima pacijenata.

IV

Prijedloge kandidata za članove Zdravstvenog savjeta Općine Sapna mogu dostaviti: institucije i ustanove sa područja općine Sapna, općinski organ uprave, stručna udruženja, udruženja građana, udruženja mladih, komora iz oblasti zdravstva, sindikat zdravstvenih radnika, zdravstvene ustanove odnosno privatne prakse na području općine, crveni krst/križ s područja općine.

V

Kandidat za člana Zdravstvenog savjeta treba da ispunjava slijedeće uslove:
1. da je punoljetni državljanin Bosne i Hercegovine,
2. da ima prijavljenu adresu prebivališta-boravišta na području općine Sapna,
3. da ima minimalno jednu godinu radnog iskustva u instituciji, ustanovi, udruženju, nevladinoj organizaciji ili zdravstvenom sindikatu,
4. da uživa ugled i ima evidentne rezultate rada u oblasti u kojoj djeluje.

VI

Prijava treba da sadrži kraću biografiju o kandidatu, adresu i kontakt telefon kandidata, te dokaze o ispunjavanju uslova:
1. uvjerenje o državljanstvu,
2. dokaz o mjestu prebivališta (CIPS prijava),
3. dokaz/potvrda o iskustvu u radu u instituciji, ustanovi, udruženju, nevladinoj organizaciji ili zdravstvenom sindikatu koji ga kandidiraju,
4. dokaz/potvrda izdata od strane institucije, ustanove, udruženja, nevladine organizacije ili zdravstvenog sindikata o rezultatima rada u oblasti u kojoj djeluje.

VII

Općinski načelnik će imenovati Komisiju za provođenje Javnog poziva koja će na osnovu pristiglih prijedloga/prijava sačiniti listu kandidata za Zdravstveni savjet Općine Sapna.
Nakon provedene procedure, Općinski načelnik će Rješenjem imenovati Zdravstveni savjet općine Sapna na period od 4 (četiri) godine.

VIII

Javni poziv objavljen je na oglasnoj ploči Općine Sapna dana 28.03.2018. godine, a objavit će se i na web stranici Općine i na RTV „Glas Drine“.
Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objave na oglasnoj ploči Općine Sapna. Prijave sa potrebnom dokumentacijom treba dostaviti na adresu: Općina Sapna - Općinski načelnik, Ulica 206. Viteške brigade bb, 75 411 Sapna, sa naznakom „Prijava na Javni poziv za imenovanje Zdravstvenog savjeta - ne otvarati“.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće se uzimati u razmatranje.

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kantona
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-37-642/18                                                                                                                                                           OPĆINSKI NAČELNIK
Sapna, 27.03.2018. godine                                                                                                                                                  Zudin Mahmutović

Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-40-461/18
Sapna, 21.2.2018. godine


Općinski načelnik, na osnovu člana 3. Pravilnika o utvrđivanju postupka i kriterija za dodjelu sredstava iz oblasti sporta i društvenih djelatnosti broj 02-02-31-8/18 od 19.2.2018. godine, objavljuje


JAVNI POZIV
za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

Općina Sapna poziva sve sportske klubove i organizacije civilnog društva sa područja općine Sapna da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa razvojnim ciljevima općine Sapna iz sljedećih prioritetnih oblasti:
• sport (ukupan iznos sredstava za sport je 12.000,00 KM)
• kultura (ukupan iznos sredstava za kulturu je 2.000,00 KM)

Pravo učešća

Pravo učešća po ovom Javnom pozivu imaju svi sportski klubovi i organizacije civilnog društva registrovane sa sjedištem na području općine Sapna.

Svi aplikanti moraju zadovoljiti sljedeće uslove:
 da su osnovani i registrovani na području općine Sapna,
 da su vođeni od strane državljana BiH,
 da svoje aktivnosti realizuju na području općine Sapna ili da su projekti namijenjeni građanima općine Sapna,
 da se projekti odnose na oblasti koje je Općina Sapna odredila kao prioritetne prema strateškim dokumentima (kultura i sport),
 da ne obavljaju aktivnosti u ime političkih partija i
 da se projekti implementiraju najkasnije do 31.12. tekuće godine.

Općina Sapna zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa finansijska sredstva u slučaju da projektni prijedlozi ne zadovoljavaju zadane kriterije.

Aplikanti projektni prijedlog dostavljaju putem protokola Općine i isključivo putem prijavnog obrasca.

Prijava treba sadržavati:
a) projektni prijedlog koji mora sadržavati: naziv projekta, kratke informacije o aplikantu, podatke o osobi/ama ovlaštenim za realizaciju projekta, cilj projekta i detalljan opis aktivnosti planiranih projektom, očekivane rezultate i vrijeme realizacije projekta
b) pregled budžeta projekta i plan potrošnje,
c) administrativni podaci o aplikantu,
d) finansijska identifikaciona forma,
e) izjava o podobnosti,
a) rješenje o registraciji (original ili ovjerena kopija rješenja),
b) identifikacijski broj,
c) ovjerenu fotokopiju lične karte ovlaštene osobe,
d) opisni izvještaj o realiziranim projektima za prethodnu godinu za ranije osnovane organizacije, odnosno program rada za tekuću ili narednu godinu za novoosnovane organizacije,
e) uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama (original ili ovjerena kopija porezne uprave),
f) uvjerenje o izmirenim doprinosima za zaposlene, ako ima zaposlenih u organizaciji (ako nema zaposlenih priložiti izjavu da nema zaposlenih),
g) završni godišnji finansijski izvještaj za prethodnu godinu (bilans stanja i bilans uspjeha), osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja Javnog poziva,
h) podaci o osobama koje realizuju projekat (kraći CV sa dokazima)
i) lista za provjeru (popunjava se na kraju i služi kao sredstvo dodatne provjere)

Aplikant može tražiti ukupan iznos vrijednosti projekta ili dio nedostajućih sredstava, što je dužan naznačiti u zahtjevu.

Preuzimanje dokumentacije

Dokumentacija za prijavu na Javni poziv se može preuzeti od 21.2. 2018. godine u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti i boračka pitanja (kancelarija broj 2) ili na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.

Sve potrebne informacije i elektronska verzija svih dokumenata i prijavne dokumentacije može se naći na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.

Svi dokumenti se predaju kao originali ili ovjerene fotokopije.

Predaja aplikacija

Prijave na Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostaviti u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak - petak), u periodu od 7:30 do 16 sati, na sljedeću adresu:
OPĆINA SAPNA
206. Viteške brigade bb
75411 Sapna,
sa naznakom “Za Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture“

Javni poziv je otvoren 15 dana, a krajnji rok za predaju aplikacija je 8.3.2018. godine. Aplikacije dostavljene nakon navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka.

Vanjska strana koverte treba sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu aplikanta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”.

O primljenoj pošiljci u Općini će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, bit će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi s njihovim prijedlogom projekta u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva.

Rezultati će biti objavljeni na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.


                                                                                                                                                                       Općinski načelnik
                                                                                                                                                                      Zudin Mahmutović

Obavještenje o nabavci 606-7-1-4-3-5/16

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN

I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA SAPNA
IDB/JIB 4209487440001
Kontakt osoba Tahira Buljubašić
Adresa 206. viteške brigade
Poštanski broj 75411 Sapna (bhp sa)
Općina/Grad Sapna
Telefon (035) 599-530
Faks (035) 599-555
Elektronska pošta Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Internet adresa www.opcinasapna.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.

4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sapna

I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka
Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA

II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove
Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka goriva za službene automobile općine Sapna

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka goriva za službene automobile općine Sapna

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
                                         Glavni rječnik
                                     Kod              Opis
Glavni predmet          09100000-0        Goriva

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7500,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?
Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

III 4. Ograničenja za učešće
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano u tenderskoj dokumentaciji za ovu nabavku

III 8. Rezervisan ugovor
Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK

IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.2.2016.

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 3.2.2016. 12:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 3.2.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto 206. viteške brigade bb, 75 411 Sapna


Informacije sa stranice su slobodne za upotrebu, javnog su karaktera i služe informiranju građana općine Sapna.
© 2024 Općina Sapna, online od 2007. | POINTstudio.