Javni poziv za dostavljanje prijava za poticanje proljetne sjetve na području općine Sapna u 2020. godini

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-20-799/2020
Sapna, 10.07.2020. godine


Na osnovu Javnog poziva općinama i gradovima Federacije Bosne i Hercegovine za poticanje proljetne sjetve raspisanog od strane Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva broj: 01-04/2-549/2020, od 11.04.2020. godine i Sporazuma o realizaciji programa poticanja proljetne sjetve broj:01-20584/20 od 27.05.2020.godine potpisanog između Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Tuzlanskog kantona i općine Sapna, općinski načelnik općine Sapna, dana 10.07.2020. godine, objavljuje: 
 
 
JAVNI POZIV
za dostavljanje prijava za poticanje proljetne sjetve na području općine Sapna u 2020. godini 
 
 
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet ovog javnog poziva je prikupljanje prijava za poticanje proljetne sjetve u 2020. godini za pravna lica, obrtnike i fizička lica (u daljem tekstu: korisnici) sa područja općine Sapna, kroz sufinansiranje nabavke sjemena, mineralnog đubriva i zaštitnih sredstava.

II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju pravna lica, registrovani poljoprivredni obrti i fizička lica, koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava (RPG) i/ili u Registar klijenata (RK), te da: imaju prebivalište, odnosno poslovno sjedište na području općine Sapna; da su zasnovali proljetnu sjetvu silažnog i merkatilnog kukuruza, heljde, povrća (paradajz, paprika, krastavac, patlidžan, mrkva, cvekla, grah, luk bijeli, luk crveni, zelena salata, krompir i sl.) i drugih poljoprivrednih kultura na području općine Sapna i da za istu posjeduju dokaz o kupovini sjemena, mineralnih đubriva i zaštitinih sredstava; da su ispunili poreske obaveze za prethodnu godinu.

III POTREBNA DOKUMENTACIJA
Dokumentacija koja se prilaže je sljedeća:
1. Prijavni obrazac,
2. Dokaz o kupljenom sjemenu za kulture koje su obuhvaćene podrškom iz tačke II. ovog javnog poziva, te dokaz o kupljenom mineralnom đubrivu i zaštitnim sredstvima (za pravna lica i obrte: porezna faktura i fiskalni račun ili izvod iz banke o plaćanju porezne fakture, a za fizička lica: fiskalni račun) – predaju se originali ili ovjerene kopije,
3. Uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama za prethodnu godinu, a za obrte i pravna lica, pored uvjerenja o izmirenim poreznim obavezama potrebno je dostaviti i uvjerenje uprave za indirektno oporezivanje - predaju se originali ili ovjerene kopije,
4. Kopija važećeg transakcijskog računa od banke.

IV PROCEDURA ODABIRA KORISNIKA
Radi provođenja ovog javnog poziva, općinski načelnik općine Sapna, imenovat će Komisiju za provođenje procedure po javnom pozivu za sačinjavanje liste poljoprivrednika - krajnjih korisnika koji su obavili proljetnu sjetvu u 2020. godini.
Komisija će razmotriti pristigle prijave po javnom pozivu, te nakon obrade istih sačiniti Listu krajnjih korisnika sredstava, sa visinom odobrene pojedinačne novčane podrške po svakom korisniku.
Maksimalan iznos novčane podrške koji krajnjem korisniku može biti odobren za sufinansiranje proljetne sjetve iznosi do 1.000,00 KM. U realizaciji proljetne sjetve, a prema potpisanom Sporazumu učestvuju Federalno ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva (50%) i ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Tuzlanskog kantona 50%.
Listu krajnjih korisnika novčane podrške Komisija objavljuje na web stranici općine Sapna i oglasnoj tabli općine Sapna.

V MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PRIJAVE NA JAVNI POZIV:
Javni poziv za sufinansiranje proljetne sjetve na području općine Sapna u 2020. godini, prijavni obrazac i potrebna dokumentacija, mogu se preuzeti na web portalu www.opcinasapna.ba i info pultu općine Sapna, a isti se predaju na Pisarnicu općine Sapna ili putem pošte. Ukoliko se prijava dostavlja putem pošte, isti dostaviti na sljedeći način sa naznakom:
OPĆINA SAPNA
Služba za privredu, budžet i finansije,
Ul. 206. viteške brigade bb, 75411 Sapna,
sa naznakom:
“Prijava na javni poziv za poticanje proljetne sjetve na području općine Sapna u 2020. godini”
Krajnji rok za podnošenje prijava je 03.08.2020. godine.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na kontakt telefon: 035/599-559.

                                                                                                                                                                            Općinski načelnik
                                                                                                                                                                           Zudin Mahmutović 

Javni poziv za prikupljanje arhivske građe iz perioda 1992.-1995. godine

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA SAPNA
Općinski načelnik
Broj: 01-44-333/2020
Sapna, 20.2.2020. godine
 
Općinski načelnik, na osnovu člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave (“Službene novine FBiH” br. 49/06) i člana 41. Statuta Općine Sapna (“Službeni glasnik Općine Sapna” broj br:6/07,8/09 i 3/12), objavljuje
 
JAVNI POZIV
za prikupljanje arhivske građe iz perioda 1992.-1995. godine

U cilju opremanja Spomen sobe posvećene pripadnicima Armije Republike Bosne i Hercegovine iz vremena agresije na Bosnu i Hercegovinu, Općina Sapna objavljuje Javni poziv za prikupljanje arhivske građe iz perioda 1992.-1995.godine.
U vezi sa naprijed navedenim, pozivamo sve građane, pravne subjekte, javne ustanove i preduzeća, privredna društva i ostale da ustupe Općini Sapna sve oblike materijala i građe koji se odnose na period agresije na Bosnu i Hercegovinu , a naročito :
1. Trodimenzionalne predmete (oružje u svim oblicima, naoružanje ručne izrade, ostaci ili dijelovi istog, municija ,odjeća i obuća odnosno uniforme, cigarete, zastave , amblemi, ratni plijen i sl.)
2. Dokumenti ( ratni dnevnici, bilješke, fotografije, novinski članci, naredbe, odluke i slično (original ili fotokopija)
3. Ostala građa i predmeti koja se odnosi na dešavanja na teritoriji današnje Općine Sapna u periodu 1992.-1995.godine
Sva zaprimljena građa bit će popisana i evidentirana, uz navođenje davaoca određenog eksponata. Vlasnici ratnih fotografija i ratnih dokumenata, iste mogu ustupiti kao originale ili u svrhu skeniranja i snimanja u digitalnoj formi.
Svi oblici materijala i građe se mogu dostavljati svaki radni dan u vremenu od 8-15 h u prostorije boračkih organizacija općine Sapna koje se nalaze na 2. spratu Zanatskog centra u Sapni, a najkasnije do 30.aprila 2020.godine.
Napomena : Poželjno je da vlasnici građe prilikom ustupanja iste daju podatke o porijeklu eksponata, mjestu pronalaska, osobama koje su na fotografijama i slično.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem broja telefona 035/599-566, kontakt osoba Mirhat Halilović.

                                                                                                                                                                                         OPĆINSKI NAČELNIK
                                                                                                                                                                                           Zudin Mahmutović

Javni poziv za predlaganje kandidata za dodjelu priznanja općine Sapna

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinsko vijeće
Komisija za izbor,imenovanje i
općinska priznanja

Broj: 02-02-174/20
Sapna, 24.01.2020. godine

Na osnovu člana 47. Poslovnika Općinskog vijeća Sapna („Službeni glasnik općine Sapna“, broj 7/7 i 9/08), i člana 10. Odluke o općinskim priznanjima („Službeni glasnik općine Sapna“, broj 1/18), Komisija za izbor, imenovanja i općinska priznanja objavljuje

 

J A V N I P O Z I V
za predlaganje kandidata za dodjelu priznanja općine Sapna

I

Komisija za izbor, imenovanja i općinska priznanja u skladu sa Odlukom o općinskim priznanjima Općine Sapna objavljuje Javni poziv za predlaganje kandidata za dodjelu Općinskih priznanja i to:

1. Zlatni grb Općine.
2. Plaketa zaslužni građanin.
3. Plaketa sa zlatninim ljiljanom rada i poduzetništva.


II

Prijedlog za dodjelu priznanja mogu podnijeti boračke organizacije, udruženja građana, mjesne zajednice, političke stranake sa područja općine Sapna, radna tijela Općinskog vijeća i Općinski načelnik.

III

Priznanja se dodjeljuju fizičkim i pravnim licima, stranim državljanima i posthumno.

IV

Prijedlozi se podnose u pisanoj formi sa obrazloženjem i naznakom za koje se Općinsko priznanje predlaže.
Prijedlozi se podnose Komisiji za odlikovanja i općinska priznanja na obrascu koji je sastavni dio ovog javnog poziva.

V

Kriteriji za dodjelu priznanja Općine Sapna su:

1. Zlatni grb Općine je priznanje koje se dodjeljuju za najviše dostignuće u odbrani domovine, društveno-ekonomskim, političkim, tehničkim, kulturno-prosvjetnim, sportskim i drugim oblastima stvaralaštva i rada od općeg značaj za odbranu, razvoj i izgradnju Općine Sapna.

2. Plaketa zaslužni građanin dodjeljuje se za:
- Dokazanog pobornika i borca u stvaranju države Bosne i Hercegovine
- Uloženi rad kojim se bitno utiče na rezultate u oblastima od posebnog društvenog
interesa.
- Zalaganje i rad kojim se stekao autoritet, ugled i priznanja na Općini Sapna
- Moralne vrijednosti koje služe kao primjer rada, saradnje i tolerancije dosljednosti, upornost i beskompromisnost u borbi za ostvarivanje demokratskih odnosa na općini.

3. Plaketa sa zlatnim ljiljanima rada i poduzetništva dodjeljuje se privrednicima, fizičkim i pravnim licima za postignute rezultate u poduzetništvu na području općine Sapna.


VI

Rok za podnošenje prijedloga je petak, 07.02.2018. godine.
Prijedlozi pristigli poslije isteka roka, nepotpuni i neuredni prijedlozi neće se razmatrati.

VII

Prijedlozi sa naznakom „Javni poziv za dodjelu općinskih priznanja - Komisija za odlikovanja i općinska priznanja“ dostavljaju se na protokol u zgradi Općine Sapna, šalter broj 5 ili putem pošte na adresu:

OPĆINA SAPNA
206.Viteške brigade b.b.
75411 Sapna

Sa naznakom „Javni poziv za dodjelu općinskih priznanja – Komisija za izbor, imenovanje i općinska priznanja“.


Predsjednik
Komisije za izbor, imenovanje,
odlikovanja i općinska priznanja
Zaim Ibrahimović

Javni poziv raseljenim osobama u općini Sapna za podnošenje prijava za pomoć u stambenom zbrinjavanju u...

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
OPĆINSKI NAČELNIK

Broj: 01-36-1228/19
Sapna, 28.10.2019. godine

Na osnovu člana 62. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH” broj 35/05), člana 27. Zakona o raseljenim osobama i povratnicima u Federaciji Bosne i Hercegovine i izbjeglicama iz Bosne i Hercegovine (“Službene novine FBiH" broj 15/15), Pravilnika o kriterijima i postupku odabira korisnika, dodjeli načinu i uslovima korištenja stambenih jedinica u višestambenim zgradama izgrađenim u okviru Regionalnog stambenog programa (“Službeni glasnik BiH” broj 18/16), Upustva o načinu i procedurama za odabir korisnika pomoći koja se dodjeljuje u okviru Regionalnog programa stambenog zbrinjavanja (“Službeni glasnik BiH”, broj 69/13), načelnik općine Sapna u saradnji sa Ministarstvom za ljudska prava i izbjeglice BiH i Federalnim ministarstvom raseljenih osoba i izbjeglica, o b j a v lj u j e


J A V N I P O Z I V
raseljenim osobama u općini Sapna za podnošenje prijava
za pomoć u stambenom zbrinjavanju u okviru Regionalnog stambenog programa-
osiguranje stambenih jedinica (stanova) po modelu neprofitno-socijalnog stanovanja (9 stanova)

 Pomoć za stambeno zbrinjavanje u okviru Regionalnog stambenog programa (RSP) se dodjeljuje raseljenim/interno raseljenim osobama u Federaciji Bosne i Hercegovine u vidu:

Osiguranja stanova kroz izgradnju stambenih jedinica u skladu sa propisanim standardima (Standardi za obnovu i izgradnju stambenih jedinica i objekata u svrhu zbrinjavanja povratnika „Službeni glasnik BiH“, broj 74/12 od 24.09.2012. godine, uključujući i standarde CEB politike za zaštitu životne sredine) kroz izgradnju zgrada po modelu neprofitnog-socijalnog stanovanja u cilju integracije u mjestu raseljenja.
Sredstva će se osigurati iz kontribucije donatora u Fondu Regionalnog stambenog programa kojim upravlja Razvojna banka Vijeća Evrope.
Koordinator Projekta je Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH, a implementator projekta na području Federacije BiH je Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica.

I - OPĆI KRITERIJI ZA ODABIR KORISNIKA

Opći kriteriji/uslovi za utvrđivanje potencijalnih korisnika pomoći za obnovu, rekonstrukciju i izgradnju stambenih jedinica u okviru Regionalnog programa stambenog zbrinjavanja (RSP) su:
Korisnik je raseljena osoba u Federaciji Bosne i Hercegovine, a zbog opravdanih specifičnih razloga nije u mogućnosti da se vrati u prijeratno mjesto življenja i u potrebi je za adekvatnim stambenim zbrinjavanjem, uključujući različite modele neprofitnog-socijalnog stanovanja.
a) korisnik je raseljena osoba iz perioda 1991. do 1995. godine neovisno o trenutnog formalno-pravnog statusa, koji je u potrebi za adekvatnim stambenim zbrinjavanjem,
b) korisnik je upoznat sa mogućnostima trajnih rješenja za izbjeglice i raseljene osobe u okviru RSP-a i odluke o trajnom rješenju izbjegličko-raseljeničkog problema kroz lokalnu integraciju u BiH, donio je dobrovoljno na osnovu dobre informisanosti.
c) korisnik i članovi korisničkog domaćinstva nisu vlasnici/suvlasnici ili posjednici stambene jedinice koja se smatra uslovnom za stanovanje, a u skladu sa sa odgovarajućim standardima o minimumu stambenih uslova kako na teritoriji BiH i nisu ranije primili pomoć za stambeno zbrinjavanje dovoljnu da zadovolji odgovarajuće standarde o minimumu stambenih uslova.
d) korisnik nije dobrovoljno raspolagao svojom stambenom jedinicom iz 1991. godine (prodaja, zamjena, poklon i sl.).

II – ISPUNJAVNJE, DOKAZIVANJE I PROVJERA OPĆIH KRITERIJA

1. Raseljena osoba u BiH svoj status dokazuje potvrdom/pravosnažnim rješenjem nadležnog organa općine privremenog boravka o statusu raseljene osobe.
2. Ispunjavanje općih kriterija po okolnostima iz Odjeljka I stav a), b), c) i d) dokazuje se potvrdom/uvjerenjem nadležnog organa i potpisanom i ovjerenom izjavom podnositelja prijave uz saglasnost podnositelja prijave za prosleđivanje ličnih i ostalih podataka u cilju provjere tajnosti i vjerodostojnosti uključujući i provjere po službenoj dužnosti.
Ukoliko se prilikom dodjele pomoći u bilo kojoj fazi utvrdi da su pojedini korisnici namjerno ili svjesno dali netačne podatke u prijavi i/ili neistine u izjavi takva prijava će biti diskvalificirana po službenoj dužnosti.

III – POSEBNI KRITERIJI ZA ODABIR KORISNIKA

Posebni kriteriji za odabir korisnika su:
a) stambeni status,
b) socijalni status i
c) pripadnost ranjivim grupama.

IV – VREDNOVANJE POSEBNIH KRITERIJA I PRAVO PRVENSTVA

Na osnovu posebnih kriterija potencijalnom korisniku se može dodijeliti 200 bodova i to:
a) po osnovu stambenog statusa - maksimalno 70 bodova,
b) po osnovu pripadnosti ranjivim grupama - maksimalno 100 bodova,
c) po osnovu socijalnog statusa - maksimalno 30 bodova.

Broj bodova dodijeljen potencijalnom korisniku po svim osnovama se zbira i potencijalni korisnici se rangiraju prema opadajućem redoslijedu od najvišeg do najnižeg ukupnog broja bodova posebno za svaku grupu korisničkih domaćinstava.
U slučaju da više potencijalnih korisnika ostvaruju isti ukupan broj bodova po svim osnovama, prednost se daje korisnicima koji su ostvarili više bodova po osnovu pripadnosti ranjivim grupama.
U slučaju da više potencijalnih korisnika ostvaruje isti ukupan broj bodova po osnovu pripadnosti ranjivim grupama prednost se daje višečlanim obiteljima sa djecom/djetetom.

V – DOKAZIVANJE STAMBENOG STATUSA PRIPADNOSTI RANJIVIM GRUPAMA I SOCIJALNOG STATUSA

Stambeni status dokazuje se potvrdom nadležnog organa o vrsti smještaja, ugovorom o podstanarskom odnosu ili drugom odgovarajućom potvrdom izdatom od strane nadležnog organa i to:

a) stanovanje u nedostojnim uslovima i u improvizovanom smještaju kao i stanovanje u kolektivnom smještaju dokazuje se potvrdom lokalne zajednice na čijem području korisnik živi,
b) stanovanje u alternativnom smještaju dokazuje se rješenjem nadležnog organa o vrsti alternativnog smještaja, stanovanje sa dugim porodicama i podstanarstvo dokazuje se izjavom ovjerenom kod nadležnog organa ili ugovorom o podstanarskom odnosu.

Pripadnost ranjivim grupama dokazuje se potvrdom izdatom od strane nadležne medicinske ustanove i/ili drugih organa koji vode službene evidencije za pojedine kategorije koje se boduju.

Zadovoljavanje posebnih kriterija po osnovu socijalnog statusa dokazuje se:
a) odgovarajućom potvrdom nadležnog centra za socijalni rad koji vodi službenu evidenciju u odnosu na korisnička domaćinstva u stanju socijalne potrebe
b) odgovarajućom potvrdom Službe za zapošljavanje za sve punoljetne članove korisničkog domaćinstva u stanju socijalne potrebe

VI – ISPUNJAVANJE, DOKAZIVANJE I PROVJERA POSEBNIH KRITERIJA

Ispunjavanje posebnih kriterija korisnik označava u obrascu prijave/izjave.
Dokazi o ispunjavanju posebnih kriterija o kojima se vodi službena evidencija kod nadležnih organa pribavljaju se službenim putem ukoliko ih potencijalni korisnik nije dostavio.
Dokazi o ispunjavanju posebnih kriterija o kojima se ne vodi službena evidencija podliježu provjeri i to uvidom na terenu putem nadležnih općinskih službi, uvidom odgovarajuće baze podataka kao i drugih dostupnih izvora.

VII – PODNOŠENJE PRIJAVA I DOKUMENATA

Prijave se podnose na propisno popunjenom obrascu sa dokazima o ispunjavanju općih i posebnih kriterija lično ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu općine Sapna, ul. 206. viteške brigade bb, sa naznakom “Prijava RSP BIH “.

Prijave se mogu preuzeti u prostorijama općine Sapna, Federalnog ministasrtva raseljenih osoba i izbjeglica i na web stranici općine Sapna.

Javni poziv ostaje otvoren od 01.11.2019. godine do 21.11.2019. godine (15 radnih dana) od dana objavljivanja na oglasnim pločama općine Sapna, Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica i na web stranici općine Sapna.

                                                                                                                                                                                           Općinski načelnik

                                                                                                                                                                                           Zudin Mahmutović

Javni poziv zainteresovanim stručnim licima za obavljanje poslova tehničkog pregleda građevina

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA SAPNA
Služba za urbanizam, stambeno-komunalne,
imovinsko-pravne i geodetske poslove

Broj: 03-23-1213/2019
Sapna, 24.10.2019. godine


Na osnovu člana 131. Zakona o prostornom uređenju i građenju („Službene novine Tuzlanskog Kantona“, broj 6/11, 4/13, 15/13, 3/15, 2/16 i 4/17), Služba za urbanizam, stambeno-komunalne, imovinsko-pravne i geodetske poslove općine Sapna objavljuje


J A V N I P O Z I V
zainteresovanim stručnim licima za obavljanje poslova tehničkog pregleda građevina


I

Za obavljenje tehničkog pregleda građevina potrebni su diplomirani inženjeri sljedećih struka:

- arhitektonske
- građevinske (opšti, konstruktivni, hidro i saobraćajni smjer)
- elektrotehničke
- mašinske
- geodetske
- geološke-geotehničke-rudarske
- saobraćajne
- tehnološke
- zaštite na radu, požara i eksplozija
- sanitarne zaštite

II

Tehnički pregled mogu vršiti samo diplomirani inženjeri navedenih struka, sa 5 (pet) godina radnog iskustva nakon sticanja visoke stručne spreme, položenim stručnim ispitom i iskustvom u projektiranju ili izvođenu građevina.

III

U radu Komisije za tehnički pregled ne mogu učestvovati osobe koje su donosile rješenje u postupku izdavanja urbanističke saglasnosti, odobrenja za građenje, niti osobe koje su učestvovale u izradi projektne dokumentacije, reviziji projektne dokumentacije i nadzoru nad građenjem, kao i osobe koje su u srodstvu sa investitorom.

IV

Uz prijavu potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
- ovjerenu kopiju diplome,
- ovjerenu kopiju uvjerenja o položenom stručnom ispitu,
- uvjerenje o radnom stažu nakon sticanja diplome,
- kopiju lične karte,
- saglasnost poslodavca o obavljanju dodatne djelatnosti za koju se plaća naknada,
- kraću biografiju i opis o kretanju u službi, sa tačnom adresom stanovanja, brojem telefona, nazivom poslovne banke i brojem transakcijskog računa,
- ovjerenu izjavu da će blagovremeno pismenim putem obavjestiti nadležnu službu o slučajevima iz tačke III ovog javnog poziva.

V

Svi kandidati koji ispunjavaju uslove iz javnog poziva biće izabrani i povremeno, bez zasnivanja radnog odnosa angažovani u Komisije za tehnički pregled po određenim specijalnostima.
Članovi Komisije za tehnički pregled imaju pravo na naknadu koja je regulisana posebnom odlukom.

VI

Prijave sa dokazom o ispunjavanju uslova iz javnog poziva podnose se u roku od 15 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Oslobođenje“, neposredno ili putem pošte na adresu:


OPĆINA SAPNA
Služba za urbanizam, stambeno-komunalne,
imovinsko-pravne i geodetske poslove
Ul. 206. viteške brigade bb
75 411 Sapna

sa naznakom:
„Javni poziv zainteresovanim stručnim licima za
obavljanje poslova tehničkog pregleda građevina“

Služba za urbanizam, stambeno-komunalne, imovinsko-pravne i geodetske poslove općine Sapna neće vraćati dostavljenu dokumentaciju.

  

                                                                                                                                        RUKOVODILAC SLUŽBE
                                                                                                                             POMOĆNIK OPĆINSKOG NAČELNIKA

                                                                                                                                Fehrudin Selimović, dipl.ing.građ.

Ponovljeni javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-40-535/19
Sapna, 10.4.2019. godine


Općinski načelnik, na osnovu člana 3. Pravilnika o utvrđivanju postupka i kriterija za dodjelu sredstava iz oblasti sporta i društvenih djelatnosti („Službeni glasnik općine Sapna“ broj 2/18 i 1/19), objavljuje


PONOVLJENI JAVNI POZIV
za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

Općina Sapna poziva sve sportske klubove i organizacije civilnog društva da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa razvojnim ciljevima općine Sapna iz sljedećih prioritetnih oblasti:
• sport (ukupan iznos sredstava za sport je 4.000,00 KM)
• kultura (ukupan iznos sredstava za kulturu je 3.000,00 KM)

PRAVO UČEŠĆA:
Pravo učešća po ovom Javnom pozivu imaju sportski klubovi i organizacije civilnog društva pod sljedećim uslovima:
 da su osnovani i registrovani na području Bosne i Hercegovine,
 da su vođeni od strane državljana BiH,
 da svoje aktivnosti realizuju na području općine Sapna ili da su projekti namijenjeni građanima općine Sapna,
 da se projekti odnose na oblasti koje je općina Sapna odredila kao prioritetne prema strateškim dokumentima (kultura i sport),
 da ne obavljaju aktivnosti u ime političkih partija i
 da se projekti implementiraju najkasnije do 31.12. tekuće godine.

Općina Sapna zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa finansijska sredstva u slučaju da projektni prijedlozi ne zadovoljavaju zadane kriterije.

Aplikanti projektni prijedlog dostavljaju putem protokola Općine i isključivo putem prijavnog obrasca.

Prijava treba sadržavati: 
a) projektni prijedlog koji mora sadržavati : naziv projekta, kratke informacije o aplikantu, podatke o osobi/ama ovlaštenim za realizaciju projekta, cilj projekta i detalljan opis aktivnosti planiranih projektom, očekivane rezultate i vrijeme realizacije projekta
b) pregled budžeta projekta i plan potrošnje, 
c) administrativni podaci o aplikantu,
d) finansijska identifikaciona forma
e) izjava o podobnosti
f) rješenje o registraciji (original ili ovjerena kopija rješenja),
g) identifikacijski broj, 
h) ovjerenu fotokopiju lične karte ovlaštene osobe,
i) opisni izvještaj o realiziranim projektima za prethodnu godinu za ranije osnovane organizacije, odnosno program rada za tekuću ili narednu godinu za novoosnovane organizacije, 
j) uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama (original ili ovjerena kopija porezne uprave), 
k) uvjerenje o izmirenim doprinosima za zaposlene, ako ima zaposlenih u organizaciji (ako nema zaposlenih priložiti izjavu da nema zaposlenih),
l) završni godišnji finansijski izvještaj za prethodnu godinu (bilans stanja i bilans uspjeha), osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja Javnog poziva,
m) podaci o osobama koje realizuju projekat (kraći CV sa dokazima)
n) lista za provjeru (popunjava se na kraju i služi kao sredstvo dodatne provjere)

Aplikant može tražiti ukupan iznos vrijednosti projekta ili dio nedostajućih sredstava, što je dužan naznačiti u zahtjevu.

PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE

Dokumentacija za prijavu na Javni poziv se može preuzeti od 10.4. 2019. godine u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti i boračka pitanja (kancelarija broj 2) ili na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.
Sve potrebne informacije, elektronska verzija svih dokumenata i prijavne dokumentacije mogu se pronaći na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.

Svi dokumenti se predaju kao originali ili ovjerene fotokopije.

PREDAJA APLIKACIJA

Prijave na Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostaviti u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak - petak), u periodu od 7.30 do 15.30 h, na sljedeću adresu:
OPĆINA SAPNA
206. viteške brigade bb
75411 Sapna, sa naznakom “Za Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture“
Javni poziv je otvoren 15 dana, a krajnji rok za predaju aplikacija je 25.4.2019. godine. Aplikacije dostavljene nakon navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka.
Vanjska strana koverte treba sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu aplikanta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”.
O primljenoj pošiljci u Općini će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, bit će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi s njihovim prijedlogom projekta u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva.
Rezultati će biti objavljeni na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.


                                                                                                                                                                                 Općinski načelnik
                                                                                                                                                                                Zudin Mahmutović

Izmjene javnog poziva za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-40-360-1/19
Sapna, 28.3.2019. godine


Općinski načelnik, na osnovu člana 41. Statuta općine Sapna („Službeni glasnik općine Sapna“ broj 6/07, 8/09 i 3/12) i člana 3. Pravilnika o utvrđivanju postupka i kriterija za dodjelu sredstava iz oblasti sporta i društvenih djelatnosti („Službeni glasnik općine Sapna“ broj 2/18 i 1/19), objavljuje

 

Izmjene javnog poziva za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture


U Javnom pozivu za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture koji će se finansirati/sufinansirati iz budžeta općine Sapna za 2019. godinu broj: 01-40-360/19 od 12.3.2019. godine, mijenja se odnosno produžava rok za dostavljanje aplikacija te isti glasi:

„Krajnji rok za predaju aplikacija je 4.4.2019. godine“


                                                                                                                                                                                               Općinski načelnik
                                                                                                                                                                                              Zudin Mahmutović

Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

15.03.2019.

 

 

Rok

 

22.04.2019. GODINE

Mjesto

 

BiH (Federacija BiH), Sapna

Oglašivač

 

OPĆINA SAPNA

Oblast

 

Nekretnine - Prodaja poslovnih prostorau objektu Sportske dvorane u Sapni

Predmet javne prodaje - licitacije

 

Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

Tekst javne prodaje - licitacije

 

OPĆINA SAPNA

Javni oglas o prodaji poslovnih prostora

Komisija za provođenje javnog nadmetanja - licitacije poslovnih prostora u objektu sportske dvorane u Sapni, na osnovu člana 363. i 364. Zakona o stvarnim pravima FBIH („Službene novine FBIH“, broj: 66/13 i 100/13), člana 7. i 8. Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Službene novine FBIH“ broj: 17/14), Odluke o načinu i uslovima raspolaganja nekretninama – poslovnim prostorima u vlasništvu Općine Sapna („Službeni glasnik općine Sapna broj: 5/18 i 6/18) te člana 2. Rješenja o imenovanju Komisije za provođenje javnog nadmetanja – licitacije poslovnih prostora u objektu sportske dvorane u Sapni („Službeni glasnik općine Sapna broj: 5/18 i 6/18) objavljuje:

JAVNI OGLAS C

Prodavac poslovnih prostora je Općina Sapna, sa sjedištem u Sapni, ulica 206. Viteške brigade bb.

U ime Općine Sapna postupak javnog nadmetanja provodi Komisija za provođenje postupka javnog nadmetanja – licitacije poslovnih prostora u objektu Sportske dvorane u Sapni.

PODACI O POSLOVNIM PROSTORIMA

Predmet javnog nadmetanja (licitacije) je prodaja poslovnih prostora u vlasništvu općine Sapna, sa podacima o lokaciji, katastarskim oznakama, površini i početnoj cijeni kao u tabeli:

Red. br.
 LOKACIJA (objekat, ulica)
 OZNAKA KATASTARSKE ČESTICE
 POVRŠINA m2

 

POČETNA CIJENA
KM/m2  SA
UKLJUČENIM
PDV-OM

  1.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 1a u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J2

upisana u ZK uložak 3292 KO Sapna

 26,00

 1.400,00

 2.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 1 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J3

upisana u ZK uložak 3293 KO Sapna

 26,00

 1.400,00

 3.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 2 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J4

upisana u ZK uložak 3294 KO Sapna

 25,00

 1.400,00

 4.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 3 u prizemlju objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J5

upisana u ZK uložak 3295 KO Sapna

 25,00

 1.400,00

5.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 6 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J8

upisana u ZK uložak 3298 KO Sapna

 25,00

 1.100,00

6.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 7 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J9

upisana u ZK uložak 3299 KO Sapna

 19,00

 1.100,00

7.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 8 na I spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J10

upisana u ZK uložak 3300 KO Sapna

 19,00

 1.100,00

8.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 12 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J14

upisana u ZK uložak 3304 KO Sapna

 25,00

 950,00

9.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 13 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J15

upisana u ZK uložak 3305 KO Sapna

 19,00

 950,00

10.

Objekat sportske dvorane u Sapni – poslovni prostor broj 14 na II spratu objekta;

Ul. 206. Viteške brigade bb

k.č. broj 3045/2EZ1U1J16

upisana u ZK uložak 3306 KO Sapna

 19,00

 950,00

Napomena: Poslovni prostori 1, 2, 3 i 4 nalaze se u prizemlju Sportske dvorane, poslovni prostori 5, 6 i 7 se nalaze na prvom spratu, a  prostori 8, 9 i 10 se nalaze na drugom (zadnjem) spratu Sportske dvorane.

OPĆE ODREDBE RASPOLAGANJA POSLOVNIM PROSTORIMA

Prodaja poslovnih prostora izvršit će se putem javnog nadmetanja – licitacije.

Početna prodajna cijena po 1 m2 poslovnog prostora je tržišna cijena određena od strane ovlaštenog stalnog sudskog vještaka iz oblasti građevinarstva i koju je utvrdilo Općinsko vijeće kao početnu cijenu javnog nadmetanja - licitacije.

Poslovni prostori se prodaju u viđenom stanju, što isključuje sve daljnje prigovore i reklamacije kupca po bilo kojem osnovu, uključujući i prigovore na eventualnu razliku u površini poslovnih prostora, te slanjem prijave lice prihvata površinu koja je naznačena u ovom oglasu da bude predmet kupoprodaje i osnov za isplatu cjelokupne cijene.

Lica koja dostave svoju prijavu (jave se u ulozi ponuđača) za bilo koji poslovni prostor koji je predmet ove prodaje potvrđuju da su prije dostave prijave upoznati sa svim eventualnim teretima, manama ili drugim nedostacima koji postoje na istom i da ga kao takvog žele i hoće kupiti, te se odriču bilo kakvih daljnih prigovora po tom ili sličnom pravnom osnovu i činjeničnom stanju.

Kapara u iznosu 10% od početne cijene poslovnog prostora (za ukupnu površinu poslovnog prosotra) polaže se na način da se konkretan iznos uplaćuje na jedinstveni račun trezora Općine Sapna broj: 1322900309208559 vrsta prihoda 721239 šifra općine 138 otvoren kod NLB d.d. Sarajevo ili u gotovini na blagajnu općine Sapna.

Lice koje učini ili želi da učini ponudu prihvata da uplati avans i cjelokupnu kupoprodajnu cijenu ako se oglasi najpovoljnijim ponuđačem za ukupnu površinu.

Kupac je dužan cjelokupnu kupoprodajnu cijenu u cjelosti platiti prodavcu najkasnije u roku od tri (3) dana od dana zaključenja notarski obrađenog ugovora o prodaji, s tim da se iznos od 10 % uplaćene kapare uračunava u postignutu prodajnu cijenu.

Ako najpovoljniji ponuđač ne uplati preostalu cijenu u cijelosti u roku od tri (3) dana od dana zaključenja notarski obrađenog ugovora o prodaji, smatra se da je odustao od kupovine, te gubi pravo na povrat uplaćenog novčanog iznosa kapare od 10 % i prodaja tog poslovnog prostora će se smatrati neuspjelom.

Ponuđačima koji ne steknu status kupca – najpovoljnijeg ponuđača uplaćena kapara biće vraćena u roku od trideset (30) radnih dana od datuma okončanja licitacije povodom ovog oglasa. Povrat kapare će se izvršiti na tekuće/žiro račune ponuđača ili putem blagajne općine Sapna (samo za ponuđače koji su kaparu položili putem blagajne).

Sve poreze, troškove obrade notarske isprave i ostale notarske troškove,troškove uknjižbe, eventualnih zabilježbi i uvođenja u posjed predmetnog poslovnog prostora snosi kupac u cjelosti.

Predaja nekretnine u posjed učesniku čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija izvršiće se najdalje u roku od osam (8) dana od dana uplate kompletnog iznosa postignute prodajne cijene i zaključenja ugovora u formi notarski obrađene isprave, o čemu će se sačiniti zapisnik o primopredaji.

JAVNO NADMETANJE

Prijave sa traženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti sa naznakom „PRIJAVA ZA KUPOVINU POSLOVNOG PROSTORA“ preporučenom pošiljkom putem pošte ili neposredno na protokol općine Sapna, na adresi ulica 206. Viteške brigade bb 75411 Sapna – općina Sapna, uz obaveznu naznaku na koverti da je za Komisiju za provođenje postupka javnog nadmetanja (licitacije) radi prodaje poslovnih prostora.

Na koverti je potrebno naznačiti tačan naziv (ako je ponuđač pravno lice), ime i prezime (ako je ponuđač fizičko lice), tačnu adresu ponuđača, te ako je pravno lice ponuđač i naznaku njegovog pečata na koverti.

Prijava mora sadržavati:

– pismenu prijavu potpisanu od strane podnosioca (ukoliko je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica) sa tačnim i preciznim podacima o ponuđaču, tačnom i potpunom adresom njegova sjedišta, brojem kontakt telefona, redni broj poslovnog prostora za koji se čini ponuda u Javnom oglasu, ponuđeni iznos kupoprodajne cijene po m2, njegovu adresu i površinu, te broj računa za slučaj vraćanja uplaćenog avansa,

-uvjerenje o državljanstvu ne starije od šest mjeseci (za slučaj da je ponuđač fizičko lice državljanin BiH), a strana fizička i pravna lica pored ovog dokumenta  moraju dostaviti i odgovarajući dokaz o ispunjavanju uslova po osnovu reciprociteta između države BiH i njegove države,

– ovjerenu fotokopiju ili original Rješenja o registraciji društva (za pravna lica).

– dokaz o uplaćenoj kapari u visini od 10 % ukupne početne kupoprodajne cijene za cjelokupnu površinu poslovnog prostora (pripadajući iznos kapare iz prethodne tačke treba biti uplaćen na račun općine Sapna broj: 1322900309208559 vrsta prihoda 721239 šifra općine 138 otvoren kod NLB dd Sarajevo),

Komisija zadržava pravo da dostavljenu dokumentaciju ne vraća ponuđaču.

Krajnji rok za prijem prijave je 22.04.2019.godine do 09.30 sati (bez obzira na način dostavljanja – lično ili poštom). Sve ponude koje pristignu poslije ovog roka neće se zaprimati niti uzimati u razmatranje.

Postupak javnog nadmetanja provest će se u ponedjeljak 22.04.2019.godine u 11.00 sati u Sali općinskog vijeća Sapna, na adresi ulica 206. Viteške brigade bbSapna, uz prisustvo ponuđača koji žele da prisustvuju otvaranju ponuda i postupku licitacije.

Razgledanje nekretnine kao i uvid u podatke i dokumente o nekretninama koje su predmet ovog oglasa, zainteresovani ponuđači mogu izvršiti i dobiti svakim radnim danom u periodu od 9 do 15. h. Kontakt osoba za razgledanje i uvid je Sejfudin Suljić a poželjno je da ponuđači putem telefona broj 035/599-553 obavijeste o terminu razgledanja i uvida.

Ponuđači mogu biti fizičke i pravne osobe, s tim da strana fizička i pravna lica kao ponuđači moraju uz svoju prijavu dostaviti odgovarajuće dokaze o ispunjavanju uslova po osnovu reciprociteta među državama pri sticanju prava vlasništva.

U slučaju da je ponuđač pravno lice (d.o.o., d.d., d.n.o. i slično) njihov predstavnik je dužan na prednje navedeni datum i satnicu provođenja licitacije ponijeti, predati i/ili na uvid dati Komisiji za javnu prodaju općine Sapna sljedeće dokumente:

– pečat pravnog lica (na uvid i radi ovjere zapisnika)

– pisano ovlaštenje za zastupanje pravnog lica u postupku prodaje poslovnih prostora općine Sapna povodom ovog oglasa ako se radi o osobi koja nije zakonski zastupnik tog društva, s tim da punomoćmora biti sačinjena u formi notarske obrađene isprave,

– ako pravno lice zastupa u postupku prodaje predmetnih poslovnih prostora njen zakonski zastupnikili eventualno vlasnik, dužan je pored pečata pravnog lica ponijeti i predati odgovarajući dokument izkojeg proizilazi prednje navedeno njegovo svojstvo u originalu ili ovjerenoj kopiji,– odgovarajući dokument radi utvrđenja identiteta zastupnika tj. predstavnika pravnog lica.

U slučaju da je ponuđač fizičko lice, potrebno je da na zakazani termin provođenja licitacije preda na uvid Komisiji dokument kojim se utvrđuje identifikacija tog lica.

Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviša ponuđena cijena koja ne može niti u jednom slučaju biti manja od početne prodajne cijene naznačene u ovom oglasu.

Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika izuzev ako drugačije ovim oglasom nije određeno.

Učesnici u licitaciji ne mogu ponuditi manju cijenu od početne cijene.

Ukoliko u postupku licitacije učestvuju dva i više lica, Komisija će ih pozvati da ukoliko žele izvrše povećanje cijene davanjem veće ponude. Ukoliko ponuđači ne žele povećati cijenu kroz davanje veće ponude, Komisija će proglasiti ponuđača koji je dao u svojoj ponudi višu cijenu kupcem, a za slučaj da su ponuđene cijene identične Komisija će ponuđača koji je ranije dostavio ponudu po datumu i satnici prijemnog štambilja pisarnice općineSapna proglasiti kupcem.

Ukoliko niko od lica (lično ili putem zakonskog zastupnika, punomoćnika) koja su dostavila ponudu nije prisutan na dan licitacija, licitacija će se proglasiti neuspjelom, a lica koja su učinila ponudu gube pravo na povrat uplaćenog iznosa na ime kapare.

Licitacija traje sve dok se daju veće ponude. Učesnicima u licitaciji, na njihov zahtjev, može se dozvoliti kraći rok za razmišljanje o daljim ponudama.

Licitacija se zaključuje ako i poslije drugog poziva nije u roku od pet minuta data veća ponuda. Prije zaključenja licitacije predsjednik Komisije još jedanput ponavlja posljednju ponudu, a zatim objavljuje da je licitacija zaključena.

Poslije zaključenja licitacije predsjednik Komisije upoznaje učesnike licitacije da mogu odmah na zapisnik uložiti prigovore na provedeni postupak licitacije, te da poslije zaključenja licitacije učesnici ne mogu ulagati nikakve daljne prigovore.

O prigovoru odlučuje Komisija.

Ako se na licitaciji javi samo jedan učesnik, Komisija može pristupiti postupku prodaje pod uslovom da ta cijena ne može biti niža od početne cijene objavljene u oglasu o licitaciji.

S učesnikom javnog nadmetanja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija zaključuje se odgovarajući ugovor u formi notarski obrađene isprave za taj poslovni prostor u pravilu u roku do trideset (30) dana od datuma okončanja postupka licitacije.

Svi ostali detalji predmetnog odnosa regulisat će se odgovarajućim ugovorom zaključenim u formi notarski obrađene isprave.

Općina Sapna i Komisija za provođenje postupka javnog nadmetanja zadržava pravo poništenja, izmjene i dopune ovog oglasa u bilo kojoj njegovoj fazi, čak i tokom samog postupka licitacije i nisu obavezni prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu bez obaveze da navode bilo kakvo obrazloženje za takvu svoju odluku.

Ovaj oglas će se istaći na oglasnoj tabli općine Sapna u Centru za pružanje usluga građanima, na internet stranici Općine Sapna i u dnevnim novinama „Oslobođenje“. Skraćeni oglas će biti objavljivan i na RTV „Glas Drine“ Sapna. 

                                                                                                                                                    Predsjednik komisije

                                                                                                                                                Doc. dr Nusret Hamidović

 

Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture u 2019. godini

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Sapna
Općinski načelnik

Broj: 01-40-360/19
Sapna, 12.3.2019. godine


Općinski načelnik, na osnovu člana 3. Pravilnika o utvrđivanju postupka i kriterija za dodjelu sredstava iz oblasti sporta i društvenih djelatnosti („Službeni glasnik općine Sapna“ broj 2/18 i 1/19), objavljuje


JAVNI POZIV
za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture

 

Općina Sapna poziva sve sportske klubove i organizacije civilnog društva da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa razvojnim ciljevima općine Sapna iz sljedećih prioritetnih oblasti :
• sport (ukupan iznos sredstava za sport je 20.000,00 KM)
• kultura (ukupan iznos sredstava za kulturu je 3.000,00 KM)

PRAVO UČEŠĆA:
Pravo učešća po ovom Javnom pozivu imaju sportski klubovi i organizacije civilnog društva pod sljedećim uslovima :
 da su osnovani i registrovani na području Bosne i Hercegovine,
 da su vođeni od strane državljana BiH,
 da svoje aktivnosti realizuju na području općine Sapna ili da su projekti namijenjeni građanima općine Sapna,
 da se projekti odnose na oblasti koje je općina Sapna odredila kao prioritetne prema strateškim dokumentima (kultura i sport),
 da ne obavljaju aktivnosti u ime političkih partija i
 da se projekti implementiraju najkasnije do 31.12. tekuće godine.

Općina Sapna zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa finansijska sredstva u slučaju da projektni prijedlozi ne zadovoljavaju zadane kriterije.

Aplikanti projektni prijedlog dostavljaju putem protokola Općine i isključivo putem prijavnog obrasca.

Prijava treba sadržavati:
a) projektni prijedlog koji mora sadržavati : naziv projekta, kratke informacije o aplikantu, podatke o osobi/ama ovlaštenim za realizaciju projekta, cilj projekta i detalljan opis aktivnosti planiranih projektom, očekivane rezultate i vrijeme realizacije projekta
b) pregled budžeta projekta i plan potrošnje,
c) administrativni podaci o aplikantu,
d) finansijska identifikaciona forma,
e) izjava o podobnosti,
f) rješenje o registraciji (original ili ovjerena kopija rješenja),
g) identifikacijski broj,
h) ovjerenu fotokopiju lične karte ovlaštene osobe,
i) opisni izvještaj o realiziranim projektima za prethodnu godinu za ranije osnovane organizacije, odnosno program rada za tekuću ili narednu godinu za novoosnovane organizacije,
j) uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama (original ili ovjerena kopija porezne uprave),
k) uvjerenje o izmirenim doprinosima za zaposlene, ako ima zaposlenih u organizaciji (ako nema zaposlenih priložiti izjavu da nema zaposlenih),
l) završni godišnji finansijski izvještaj za prethodnu godinu (bilans stanja i bilans uspjeha), osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja Javnog poziva,
m) podaci o osobama koje realizuju projekat (kraći CV sa dokazima)
n) lista za provjeru (popunjava se na kraju i služi kao sredstvo dodatne provjere)

Aplikant može tražiti ukupan iznos vrijednosti projekta ili dio nedostajućih sredstava, što je dužan naznačiti u zahtjevu.

PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE

Dokumentacija za prijavu na Javni poziv se može preuzeti od 12.3. 2019. godine u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti i boračka pitanja (kancelarija broj 2) ili na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.
Sve potrebne informacije, elektronska verzija svih dokumenata i prijavne dokumentacije mogu se pronaći na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.

Svi dokumenti se predaju kao originali ili ovjerene fotokopije.

PREDAJA APLIKACIJA

Prijave na Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostaviti u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak – petak), u periodu od 7.30 do 15.30 h, na sljedeću adresu:
OPĆINA SAPNA
206. viteške brigade bb
75411 Sapna, sa naznakom “Za Javni poziv za dodjelu sredstava za sufinansiranje iz oblasti sporta i kulture“
Javni poziv je otvoren 15 dana, a krajnji rok za predaju aplikacija je 27.3.2019. godine. Aplikacije dostavljene nakon navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka.
Vanjska strana koverte treba sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu aplikanta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”.
O primljenoj pošiljci u Općini će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, bit će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi s njihovim prijedlogom projekta u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva.
Rezultati će biti objavljeni na web stranici općine Sapna www.opcinasapna.ba.


                                                                                                                                                            Općinski načelnik
                                                                                                                                                           Zudin Mahmutović


Informacije sa stranice su slobodne za upotrebu, javnog su karaktera i služe informiranju građana općine Sapna.
© 2024 Općina Sapna, online od 2007. | POINTstudio.